Veel gestelde vragen

Hoe krijg ik contact met Dala Shoes?
U kunt uw vraag per e-mail of telefonisch aan ons stellen. Indien u reeds een bestelling heeft gedaan, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden.

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?
U kunt bij ons uw bestelling plaatsen en kiezen voor de volgende beveiligde betalingsmogelijkheden: IDEAL, Overboeking eb Bancontact/Mister Cash.

Moet ik verzendkosten betalen?
Voor het verzenden van artikelen worden 4,95 verzendkosten in rekening gebracht. Bestelt u voor meer dan € 50,- dan betaalt u geen verzendkosten.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Wij verzenden uw bestelling in principe binnen 1 werkdag nadat uw betaling binnen is. Uw bestelling wordt na zorgvuldige kwaliteitscontrole verzonden en bij u afgeleverd

Mogen afgeprijsde artikelen retour gezonden worden?
Ja, deze mogen retour worden gezonden,ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt 2 bevestigingen van uw bestelling per e-mail. 1 email bevat uw bestelling de andere uw betalingsbevestiging. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. In deze orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure en de ontvangst van de order. Let op: deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs! Bewaar hem dus goed op uw computer en/of print hem uit!

Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch (tijdelijk)uitverkocht zijn?
Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen. Wij zullen dan contact met u opnemen om het artikel later te leveren of het geld terug te storten.